بهینه سازی سایت برای گوگل و موتورهای جستجو

مقالات مربوط به بهینه سازی سایت برای گوگل و دیگر موتورهای جستجو

مقالات مربوط به بهینه سازی سایت برای گوگل و دیگر موتورهای جستجو

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

طبقه بندی موضوعی

چگونه چند صفحه می تواند وب سایت شما را ایجاد یا خراب کند

چشم انداز به طور واضح با توصیه ای که اخیراً کردم ، مخالف است.

 

من به او گفتم چند صفحه محتوا می تواند تأثیر بسزایی در سایت وی داشته باشد. او حتی وقتی با شماره های سخت و پشتیبان ادعاهای من ارائه شد ، باز هم مخالفت کرد. نفس من شروع به جویدن کرد: آیا یک نقاش به ریاضی دان می گفت چگونه مثلثات را انجام دهد؟

 

برخلاف هنر ، بازاریابی محتوا و  آموزش سئو ذهنی نیستند. کیفیت کلماتی که می نویسید قابل تعیین است و می تواند بازده کسب و کار شما را ایجاد کند.

بسیاری از مطالب شما کاری انجام نمی دهند

 

برای داشتن این گفتگو ، واقعاً باید با این واقعیت مقابله کنیم.

 

بیشتر محتوای ایجاد شده در صفحه 7 Google ، عمیقاً زندگی می کنند و برای یک کلمه کلیدی مبهم کاملاً بی ارتباط با نام تجاری شما رتبه بندی می شوند. عدم وجود فرایند علمی (ریاضی عینی) مقصر است. اما بعداً بعداً

 

مورد در نکته: براون به کار رفته در یک نمایشنامه با توجه به استراتژی محتوا. دوره = رتبه بندی کلمات کلیدی. این اسپری و دعا بود ، و کار کرد.

 

با نگاهی به عملکرد فعلی برای مقالات قدیمی ، متوجه می شویم که 100 صفحه برتر سایت ما (1.2٪ از کل صفحات فهرست شده) 68٪ از کل ترافیک ارگانیک را هدایت می کنند.

 

علاوه بر این ، 94.5٪ از تمام صفحات فهرست بندی شده ، هر سه ماه پنج کلیک یا کمتر از جستجو را هدایت می کنند.

 

پس چه می دهد؟

 

در اینجا چه تغییر کرده است: محتوای آسان یک چیز گذشته است. نوشتن محتوا و "استفاده از کلمات کلیدی" طرحی است که برای مرگ تنها در صفحه 7 نتایج جستجو تعیین شده است. فرآیند ایجاد محتوا باید با دقت و به شدت توسط داده ها پشتیبانی شود. باید با تحقیق در مورد کلید واژه ها شروع شود.

1. تحقیقات کلمات کلیدی:

 

مباحث محتوا را از کلمات کلیدی که مرتبا جستجو می شوند انتخاب کنید. حجم جستجو حاکی از علاقه است ، که تضمین می کند آنچه در مورد شما می نویسند مورد توجه مخاطبان هدف شماست. کلمات کلیدی شما انتخاب می کنید نیز باید منطقی باشند. استفاده از معیارهای دشواری ارگانیک از Moz یا SEMrush به شما کمک می کند تا تعیین کنید که آیا احتمال واقعی رتبه بندی در جایی معنی دار دارید یا خیر.

2. نوشتن محتوای SEO:

 

هدف شما این است که صفحه ای را که می نویسید برای گرفتن رتبه بندی برای کلمه کلیدی مورد نظر خود بدست آورید. روزهای استفاده از یک کلمه کلیدی در پست های وبلاگ و پیوند دادن به صفحه فرود محصول به پایان رسیده است. یک صفحه ، یک کلمه کلیدی. بنابراین ، اگر می خواهید صفحه شما برای کلمه کلیدی انتخاب شده رتبه بندی کند ، آن صفحه باید بهترین مطالب موجود در وب برای آن کلمه کلیدی باشد. این باید عمیق باشد و بخش گسترده ای از موضوعات مرتبط را پوشش دهد.

نحوه نتایج پروژه

 

لیست اولیه اهداف کلمات کلیدی خود را بسازید. با ترکیب بهینه از حجم جستجو ، دشواری ارگانیک ، جمع شدن SERP ، و جستجوگر ، لیست را به کلمات کلیدی فیلتر کنید. می توانید از این الگو به عنوان راهنما استفاده کنید - فقط یک نسخه تهیه کنید و تنظیم شود.

 

از الگوی هدف کلمه کلیدی استفاده کنید

 

پس از اینکه لیست خود را در جمع بهترین مدعیان کم کردید ، کل پتانسیل حجم جستجو را جمع آوری کنید - این تعداد کل جستجوهایی است که به صورت ماهیانه برای همه اهداف کلمات کلیدی شما انجام می شود. شما نمی توانید این تعداد کل جستجو را ضبط کنید. یک قانون خوب این است که اگر به طور متوسط ​​در پایین صفحه 1 و بالای صفحه 2 برای کلیه کلمات کلیدی رتبه بندی کنید ، CTR تخمین زده شده شما حداکثر 2٪ خواهد بود. قسمت پایین صفحه 1 حدود 4٪ خواهد بود. بالای صفحه تا وسط صفحه 1٪ 6 خواهد بود.

 

در مثال بالا ، اگر ما به درجه ضعیف رتبه دهیم ، با CTR 2٪ برای 20 صفحه ، ما بازدیدکنندگان با هدف تجاری و تجاری 42 تا 89 را در هر ماه هدایت می کنیم.

 

وب سایت مورد نظر به طور میانگین 343 بازدید کننده ارگانیک در ماه را از طریق مجموعه ای تصادفی از کلمات کلیدی از 7،850 صفحه فهرست بندی شده در Google هدایت می کند. در بدترین حالت ، 20 صفحه یا 0.3٪ از کل صفحات ، 10.9٪ از کل ترافیک را به همراه دارد. در بهترین حالت (اگر مشتری مراحل بالا را به سمت T دنبال کرد) ، صفحات اضافی 0.3٪ 43.7٪ از کل ترافیک را هدایت می کند!

 

اوه

 

این 3/3٪ از صفحات فهرست شده سایت با 77.6٪ بیشتر از ترافیک در هر مکان است. تنها. ماه

چگونه چند صفحه می تواند تغییر ایجاد کند

 

تاکنون ، همه آنچه ما در مورد آن بحث کردیم ، پتانسیل کلمه کلیدی فرضی بوده است. خوشبختانه ، ما این روش را با 37 صفحه فرود اصلی در سایت خود آزمایش کرده ایم (5/0٪ از کل صفحات ایندکس شده). نتیجه بکارگیری روش فوق 24 رتبه بندی کلمات کلیدی هدفمند ما در صفحه 1 بود که حدود 716 بازدیدکننده از قصد بالا در هر ماه رانندگی می کرد.

 

این 5.5٪ از کل صفحات 7.7٪ از کل ترافیک را شامل می شود. با متوسط ​​CPC 12.05 دلار برای هر کلمه کلیدی ، هزینه کل پرداخت این کلمات کلیدی 8،628 دلار در هر ماه خواهد بود.

 

37 صفحه ما (5.5٪ از کل صفحات) ، که یک سرمایه گذاری یک زمانه بوده اند ، 7.7٪ از کل ترافیک را با ارزش تخمینی 103.533 دلار در سال هدایت می کنند.

 

آیا چند صفحه می تواند وب سایت شما را ایجاد یا خراب کند؟ شما لب به لب خود شرط می بندید

 

درباره Jeff_Baker -

 

جف مدیر استراتژی بازاریابی دیجیتال در دفتر سان فرانسیسکو Brafton است. وی در زمان شخصی خود ، نجاری و جادوگر است.

  • seo optimizer

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی