بهینه سازی سایت برای گوگل و موتورهای جستجو

مقالات مربوط به بهینه سازی سایت برای گوگل و دیگر موتورهای جستجو

مقالات مربوط به بهینه سازی سایت برای گوگل و دیگر موتورهای جستجو

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

طبقه بندی موضوعی

دفعه قبل که حساب کردم ، 35 مؤلفه به سمت بالا در نمایه تجاری Google (GBP) به بالا وجود دارد. پانل های هتل ، به خودی خود ، کافی هستند تا یک جور جیب بزنند ، اما حتی در یک GPB "معمولی" تر ، به راحتی می توان از بعضی از ویژگی های کم وزن غافل شد. اغلب ، شما ممکن است به سادگی آنها را نادیده بگیرید تا زندگی شما را درگیر کند.

چند هفته پیش ، یک SEO محلی با یک حکایات کنجکاوی در زندگی واقعی به من آمد ، که در آن مشتری به آژانس فشار می آورد تا تمام کارمندانشان به دکمه "مانند" روی تمام نظرات مثبت گوگل در گوگل ضربه بزنند. احتمالاً مشتری احساس کرده است که این امر به نوعی به تجارت آنها کمک می کند. بعداً درباره این سناریو بسیار مهم است ، اما در ابتدا ، این مسئله باعث شد که این ویژگی GBP را در یک طرف مغزم قرار دهم که بسیار مهم نیست.

کمی به جلو بروید ، و اکنون دو روز را گذراندم تا با دقت بیشتری به بررسی مانند دکمه بررسی ، کاربردهای آن ، سوءاستفاده ها و نظرات صنعت در مورد آن بپردازم. من یک مطالعه بسیار کوچک انجام داده ام ، نظرسنجی انجام داده ام و با سه پاسخ مختلف Google صحبت کردم. اکنون ، من آماده هستم تا آنچه را که با شما آموخته ام به اشتراک بگذارم.

صبر کنید ، دکمه "مانند" چیست؟

Crash course: در سال 2016 به پایان رسید ، این عملکرد ساده به همه افراد اجازه می دهد وارد حساب Google شوند ، هر بررسی را دوست داشته باشد. هیچ عملکرد متفاوتی از پایین شست وجود ندارد. از همان حساب فقط یک بار می توانید یک بررسی را انتخاب کنید. دوبار زدن دکمه عمل "دلخواه" را برعکس می کند. Google مانع از ضربه زدن به دکمه ، از جمله صاحبان مشاغل مورد بررسی نمی شود.

در یک نگاه ، آیا بررسی های Google از پسندیدن بر هر چیزی تأثیر می گذارد؟

هم تیمی من ، کامرون جنکینز ، و من 20 تجارت محلی کاملاً تصادفی را به یک صفحه گسترده وصل کردیم که 60 بررسی کلی در رابط جلوی GBP برجسته شده است. Google فقط سه بررسی را درباره GBP برجسته می کند و می خواستم دو مورد را بدانم:

    چه تعداد از مشاغل از بیست مورد در هر کجای شرکت خود یک بررسی لایک داشتند
    آیا به نظر می رسد حضور لایک ها در بررسی هایی که گوگل در جلوی GBP برجسته می کند ، تأثیر دارد؟

این مطالعه بسیار اندک بود ، و مطمئناً باید گسترش یابد ، اما این چیزی است که من دیدم:

60 درصد از مارک های تجاری حداقل یک مورد مانند جایی را در گروه تجدید نظر خود کسب کرده بودند.

15 درصد از زمان ، گوگل تنها با داشتن صفر لایک ، حتی در زمانی که یک کسب و کار از نقدهای دیگری در جاهای دیگر در کالای خود خواسته بود ، تأکید کرد. اما ، 85 درصد از مواقع ، اگر شرکتی لایک هایی داشت ، حداقل یک مورد پسندیده آن را به جلوی GBP می داد.

با یک نگاه ، می گویم که به نظر می رسد وقتی مورد علاقه گوگل قرار می گیرد ، بررسی های پسندیده از یک برند ممکن است مزیت داشته باشد. این بستگی به این دارد که آیا بررسی هایی که در لیست شما انجام می شود ، یک سناریوی مثبت یا منفی باشد ، بستگی به بررسی منفی یا مثبت شما دارد.

و این ما را به سمت ...
دستورالعمل های Google برای استفاده از عملکرد بررسی لایک ها

اما خیلی هیجان زده نشوید ، زیرا معلوم می شود چنین دستورالعمل هایی وجود ندارد. اگرچه سه سال از اولین ویژگی تأثیر گذار گوگل گذشته است ، اما من با آنها تأیید کردم که در مورد آنچه شما باید و نباید از این قابلیت استفاده کنید ، واقعاً منتشر نشده است. اگر به نظر می رسد دعوت نامه باز برای اسپم است ، من شما را می شنوم!

بنابراین ، از آنجا که هیچ قانون رسمی وجود نداشت ، مجبور شدم به دنبال بهترین چیز بعدی باشم. من هنگام تصمیم گیری برای نظرسنجی در توییتر ، درمورد آن آژانس سئو با مشتری می خواهم به آنها بپردازم که بتوانند نظر خود را برای بررسی کردن در نظر بگیرند. از پیروانم پرسیدم:

با کمال تعجب ، با توجه به عدم رهنمودها ، 15 درصد از 111 پاسخ دهندگان نمی دانند که آیا استخدام کارمندان یا نشانگرها برای رعایت نکات در مورد مارک ماهیگیری است. 53 درصد مسلط احساس کردند که کاملاً خوب است ، اما 32 درصد سرسخت آن را اسپم می نامند. گروه دوم افکار دیگری مانند این موارد را اضافه کردند:

من می خواهم از تس Voecks ، Gyi Tsakalakis و همه افراد تشکر کنم که نظرسنجی کردند. و فکر می کنم اختلاف نظر در آن خصوصاً جالب است وقتی که می خواهیم ببینیم چه اتفاقی می افتد.

پس از نظرسنجی در صنعت ، با سه شکل پشتیبانی Google تماس گرفتم: تلفن ، گپ و توییتر. اگر این کنجکاوی را متوجه شدید که SEO ممکن است درمورد عدم پرداخت لایک از نظر بررسی اسپم مخالف باشد ، متاسفم که به شما می گویم که کارمندان خود Google نیز در این مورد اجماع گسترده ندارند. در سه بخش:

1. نمای تلفن گوگل در ابتدا با دکمه like مانند ناآشنا بود. من برایش توضیح دادم اول ، من از من پرسید که آیا خوب است که صاحب مشاغل دکمه مانند را در بررسی مارک تجاری قرار دهد ، او تأیید کرد که انجام این کار خوب است. این باعث تعجب من نشد. اما ، وقتی سوال در مورد پرداخت مردم به چنین اقداماتی را پرسیدم ، وی پاسخ داد (من تعجب می کنم):

    "اگر یک بررسی توسط افراد جدا از مالک مورد پسند واقع شود ، آن را به عنوان هرزنامه در نظر نمی گیرد."

    من پرسیدم: "اگر صاحب مشاغل به مردم ، مانند کارمندان یا بازاریابان ، به پرداخت نظرات خود بپردازد ، چه می خواهد؟"

    "نه ، این اسپم محسوب نمی شود."

    "حتی پس از آن؟"

    او گفت: "نه"

2. بعد ، در اینجا تصویری از گپ من با نمایه Google:

پاسخ نهایی در واقع مرا سرگرم کرد (یعنی بله ، پیش بروید و اگر می خواهید این کار را انجام دهید ، اما اگر من شما بودم این کار را نمی کردم).

3. در آخر ، من با پشتیبانی توییتر گوگل صحبت کردم ، که همیشه مفید می دانم:

به طور خلاصه ، ما یک پاسخ گوگل را داشتیم که آیا این امر می تواند به مردم پرداخت کند تا نظرات خود را جمع کنند (اوه اوه!) ، اما دو نفر دیگر نسبت به انجام این کار هشدار دادند. ما در اینجا با اکثریت قانون پیش خواهیم رفت و سعی خواهیم کرد در غیاب دستورالعمل های عمومی ، دستورالعمل های خود را با هم جمع کنیم.
دستورالعمل های من برای استفاده از عملکرد بررسی لایک

در ادامه با آنچه آموخته ایم ، آنچه را توصیه می کنم در اینجا آورده شده است:

    به عنوان یک صاحب مشاغل ، اگر یک بررسی را از شما دریافت کنید ، مطمئناً پیش بروید و آن را بالا بکشید. این ممکن است تاثیری در آنچه که می تواند به "جلو" بسیار مشهور از نمایه تجاری Google شما وارد کند ، تأثیر بگذارد ، و حتی اگر اینگونه نباشد ، راهی برای گفتن "سپاس" از مشتری است هنگام نوشتن پاسخ صاحب خود . بنابراین ، یک بررسی خوب وارد می شود ، با تشکر پاسخ دهید و دکمه مانند را بزنید. پایان داستان.
    به کسی که در کار خود است ، نگوید که نظرات برند شما را بگیرد. این بدان معناست که کارکنان ، بازاریابان و وابستگان به شما کمک هزینه می پردازند. دو سوم از پاسخ های Google موافقند که این امر اسپم باشد ، و 32 درصد از پاسخ دهندگان نظرسنجی من در مورد این موضوع حق داشتند. خرید لایک تقریباً به همان اندازه یک استراتژی غم انگیز است با خرید بررسی. شما می توانید گرفتاری کنید و به شهرتی که می خواهید بسازید آسیب برساند. فقط ارزش ریسک کردن نیست.
    در حالی که ما در این زمینه هستیم ، از امید وسواس گرفتن از نظرات منفی رقبای خود به امید رسیدن آنها به GBP ها ، خودداری کنید. بیایید فقط به آنجا نرویم. من از گوگل به طور خاص در مورد این سوال نپرسیدم ، اما آیا نمی توانید ببینید که برخی از احزاب بی پروا تصمیم می گیرند که این هوشمندانه است؟
    اگر مشکوک هستید که شخصی در بازدیدهای مثبت یا منفی نظرهای مصنوعی را به خود جلب می کند ، نمایه توییتر گوگل پیشنهاد می کند این بررسی را پرچم گذاری کند. بنابراین ، این گامی است که می توانید بردارید ، اگرچه اعتماد به نفس من در Google نسبت به اقداماتی در این زمینه زیاد نیست. اما ، شما می توانید امتحان کنید.

اولویت بررسی مارک های محلی چقدر از اولویت بالایی برخوردار است؟

در طرح بزرگ چیزها ، این میزان را در مقیاس ابتکارات بازاریابی جستجوی محلی قرار می دهم. همانطور که اشاره کردم ، در طی چند سال گذشته فقط نگاهی گذرا به این عملکرد داشتم تا اینکه با این واقعیت روبرو شدم که مردم در تلاش بودند تا راه خود را برای خرید جلال با آن اسپم کنند.

اگر شهرت اصلی برای برند شما است (و باید!) من باید منابع بیشتری را برای ایجاد تجربیات عالی در فروشگاه ، بررسی کسب و مدیریت و تحلیل احساسات نسبت به آنچه که در مورد نگرانی بیش از حد آن انگشتان کوچک ایجاد می کنم ، سرمایه گذاری کنم. اما ، اگر وقت کافی برای صرفه جویی در یک نمایش عمیق دارید ، جالب است بدانید که آیا می توانید تحلیل کنید که چرا برخی از انواع بررسی های برند شما لایک می گیرند و آیا کاری وجود دارد که بتوانید روی آن کار کنید. من همچنین می توانم ببینم که به بازرسان مثبت می گویم که بازخورد خوب آنها را با لایک ها پاداش می دهید ، اگر به هیچ دلیل دیگری به جز علامت نامزدی نبود.

چیه؟ آیا چیزی درباره لایک های نقد و بررسی می دانید که باید بدانم؟ لطفاً در نظرات به اشتراک بگذارید ، و می دانید اگر یک نکته خوب را به اشتراک بگذارید ، چه کاری انجام خواهم داد؟ من جواب شما را بلند می کنم!

  • seo optimizer

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی