بهینه سازی سایت برای گوگل و موتورهای جستجو

مقالات مربوط به بهینه سازی سایت برای گوگل و دیگر موتورهای جستجو

مقالات مربوط به بهینه سازی سایت برای گوگل و دیگر موتورهای جستجو

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

طبقه بندی موضوعی

جایی که Clickbait ، Linkbait ، و محتوای ویروسی متناسب با کمپین های SEO هستند - جمعه وایت برد
بازاریابی محتوا | ساختمان پیوند | جمعه وایت برد
نظرات نویسنده کاملاً خاص خود اوست (به استثنای واقعه غیر ممکن بعید خواب هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد.
چه زمانی هوشمندانه است که روی محتوای ارزشمند ویروسی و clickbait تمرکز کنیم؟ کی نیست؟ برای دیدن بازده های مثمر ثمر از این نوع تلاش ها ، آنها باید به روش صحیح انجام شوند و در مکان های مناسب استفاده شوند. رند بحث می کند که چه نوع سرمایه گذاری در محتوا برای این نوع استراتژی معنی دارد و توضیح می دهد که چرا در جمعه وایت برد این هفته کار می کند.

 

جایی که clickbait ، linkbait و محتوای ویروسی در کمپین های SEO قرار دارند

برای باز کردن نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر تخته سفید کلیک کنید!

 

رونویسی فیلم
هودی ، طرفداران موز ، و از انتشار جمعه دیگری از Whiteboard جمعه استقبال می کنند. این هفته در حال صحبت کردن در مورد اینکه چه زمان و کجا می توانید از clickbait و لینکبایت و محتوا با تمرکز ویروسی در مقایسه با انواع دیگر برای کمپین های SEO خود محور استفاده کنید.

تعداد زیادی از افراد باهوش در تقاطع آموزش سئو و بازاریابی محتوا وجود دارد که هم اکنون مشغول به انجام کارهایی مانند این هستند. ما در واقع با چند آژانس صحبت کرده ایم که به طور خاص روی این موضوع متمرکز شده اند و آنها واقعاً مشاغل محکمی دارند زیرا بسیاری از مارک ها می فهمند که این نوع سرمایه گذاری ها می تواند بازده قابل توجهی را ایجاد کند. اما شما باید آنها را در سناریوها و فضاهای مناسب بکار ببرید. پس بیایید از طریق آن قدم بگذاریم.

سرمایه گذاری های محتوا
بیایید بگوییم که شما یک ارائه دهنده نرم افزار حقوق و دستمزد هستید. هدف شما افزایش ترافیک و تبدیل است ، بنابراین به این فکر می کنید که چه نوع سرمایه گذاری در محتوا و مشاور یا آژانس یا تیم داخلی شما ممکن است در جبهه محتوا انجام دهید. این می تواند مواردی باشد مانند آنچه در اینجا داریم:

الف. ویروسی ، لینک ارزشمند برای اخبار


لزوماً کلمه "linkbait" را دوست ندارم ، اما هنوز هم جستجوهای زیادی صورت می گیرد ، بنابراین ما آن را در عنوان جمعه Whiteboard قرار می دهیم زیرا ما آنچه را که اینجا موعظه می کنیم تمرین می کنیم ، عزیزم.

بنابراین ممکن است این چیزی باشد مانند "آسانترین و سخت ترین مکان ها برای راه اندازی یک شرکت." شاید این کشورها باشد ، شاید ایالت ها ، مناطق و هر آنچه که هست باشد. بنابراین در اینجا موارد ساده و سخت و معیارها وجود دارد ، و شما به یک دسته از مطبوعات می روید و می گویید "سلام ، ما این لیست را تهیه کردیم. فکر می کنیم ارزش آن را دارد پوشش دهد. در اینجا معیارهایی را که استفاده کردیم" است. شما به گروهی از شرکتها می روید. شما به یک دسته از دولت های ایالتی می روید. شما به دسته افرادی بروید که این نوع فضای را پوشش می دهند و امیدوارم بتوانید بعضی از افراد را کلیک کنید ، بعضی از افراد در واقع با کلیک کردن ، برخی از افراد پیوند دارند.

لزوماً بیشترین حجم جستجو را ندارد. افراد لزوماً به آنها علاقه مند نیستند ، "آه ، سخت ترین مکان ها برای راه اندازی یک شرکت چیست؟ یا سخت ترین و آسانترین مکان ها برای راه اندازی یک شرکت کدام هستند؟" شاید شما چند مورد بدست آورید ، اما لزوماً منجر به ایجاد مستقیم ترافیک نمی شود که این ارائه دهنده نرم افزار دستمزد بتواند به مشتریان تبدیل کند.

ب - راه حل های متمرکز جستجوگر

 

اما گزینه های دیگری نیز وجود دارد ، مانند راه حل های متمرکز به جستجوگر. بنابراین ممکن است آنها بگویند ، "سلام ، ما می خواهیم مطالبی را در مورد چگونگی تنظیم حقوق و دستمزد به عنوان یک LLC ایجاد کنیم. این امر به جستجوی بسیاری می رسد. ما با راه حل حقوق و دستمزد ما به LLC خدمات می دهیم. بیایید این افراد را امتحان کنیم و هدف قرار دهیم. در شش مرحله آسان ، کارمندان حقوق و دستمزد را در LLC تنظیم کنید. شش مرحله وجود دارد. "

ج - محتوای مقایسه رقبا


آنها می بینند که بسیاری از افراد در مقایسه با سایر رقبا به دنبال آنها هستند. بنابراین آنها صفحه ای را راه اندازی کردند که "QuickBooks در مقابل Gusto در مقابل Square: کدام نرم افزار مناسب برای تجارت شما است؟" تا آنها بتوانند به آن هدف جستجوگر خدمت کنند.

D. محتوای سرویس دهنده قیف

 

بنابراین آنها می بینند که ، پس از جستجو برای نام تجاری خود ، مردم نیز جستجو می کنند ، "آیا می توانم از این کار برای کارمندان مالک استفاده کنم ، مشاغلی که فقط کارمندان مالک دارند؟" بنابراین هیچ کارمندانی که صاحب آن نباشند. داستان حقوق و دستمزد با آنها چیست؟ چگونه می توانم آنرا طبقه بندی کنم؟ بنابراین شما در این زمینه محتوا ایجاد می کنید.

همه اینها انواع محتوا هستند که در خدمت SEO هستند ، اما این یکی ، این مطالب با تمرکز ویروسی ، نوعی نوع غیر مستقیم است. بسیاری اوقات ، مارک ها زمان سختی را به دست می آورند که چرا می توانند در آن سرمایه گذاری کنند. بنابراین سئو را انجام دهید. بنابراین بیایید توضیح دهیم.

اگر اختیار دامنه یک وب سایت ، نوع حق امتیاز پیوند آنها در سطح دامنه در حال حاضر زیاد است ، آنها تعداد زیادی لینک در بسیاری از سایت ها و پیوندهای اضافی دارند که به محور تبدیل تبدیل نمی شوند. صفحاتی که آنها به طور خاص سعی در رتبه بندی آنها دارند ، برای اهداف کلیدی کلیدی واقعاً لازم نیست ، بنابراین واقعاً B ، C و D جایی هستند که باید وقت و انرژی خود را صرف کنید. سرمایه گذاری عالی نیست. این مشکلی نیست که شما بخواهید حل کنید.

اگر کمپین نیاز دارد ...

آگاهی بیشتر از نام تجاری خام - افرادی که می دانند شرکت چیست ، قبلاً از آنها چیزی نشنیده اند. شما در حال تلاش برای ساختن آن لمس اول یا آن لمس دوم هستید تا افراد در فضا بدانند شما چه کسی هستید.
بازدید کنندگان اضافی برای هدف گیری مجدد - شما سعی می کنید بازدید کننده های دیگری را که ممکن است در مخاطب هدف شما جای بگیرد ، بدست آورید تا بتوانید مجدداً آنها را هدف گیری و یادآوری کنید ، دوباره به آنها برسید.
شما نیاز به پیوندهای کلی تری به هر جای این دامنه دارید - فقط برای تقویت اقتدار خود ، برای تقویت ارزش لینک خود ، به گونه ای که بتوانید برای موارد بیشتری رتبه بندی کنید ...
سپس A ، آن محتوا با تمرکز ویروسی باعث ایجاد احساس می شود و یک سرمایه گذاری واقعی SEO است. حتی لزوماً به طور مستقیم از تبدیل به خوبی نقشه برداری نمی کند ، اما راهی غیر مستقیم برای موفقیت بالقوه SEO است.

چرا این کار می کند:
چرا این کار می کند؟ به همین دلیل است که اگر من یک قطعه محتوای ویروسی را در سایت خود ایجاد کنم که لینک ها و توجه و آگاهی زیادی کسب کند ، سایر مطالب موجود در سایت من ناگهان فرصت بهتری برای رتبه بندی پیدا می کنند؟ این عملکردی است که نحوه عملکرد Google به طور اساسی ، خوب ، Google و افراد را به عهده دارد.

 

بنابراین ، از دید گوگل ، کار می کند زیرا در شرایطی که گوگل DomainX.com را می بیند ، که تعداد زیادی صفحه دارد و تعداد زیادی پیوند دارد ، از بسیاری از پیوندها در سراسر وب و DomainY.com استفاده می کند ، که ممکن است به همان اندازه با جستجوی جستجو مرتبط باشد. و شاید به همان اندازه محتوای خوبی داشته باشد اما تعداد لینک های کمی به آن و آن پیوندها وجود داشته باشد ، شاید همین تعداد پیوند به صفحات خاصی که یک کلمه کلیدی خاص را هدف قرار می دهند ، اشاره کنند ، اما در کل در دامنه ، X تقریباً خیلی خیلی بیشتر از Y است گوگل تفسیر می کند که هرچه پیوندهای بیشتری در محتوای X وجود دارد ، موتور جستجوگر را باور می کند که X معتبرتر و به طور بالقوه حتی از Y مرتبط است. این محتوا بیشتر به طرق مختلف از مکانهای بیشتری ارجاع شده است ، بنابراین ارتباط و اقتدار آن به عنوان بالاتر درک می شود. اگر Y بتواند جلوتر برود و یک سرمایه گذاری برای محتوای ویروسی ایجاد کند که تعداد زیادی از لینک جدید را به خود جلب کند ، به طور بالقوه می تواند در مقابل X بسیار بهتر رقابت کند.

این مسئله در مورد مردم و انسانها نیز صادق است. اگر در سراسر Domain X بازدید کننده زیادی دارید ، اما در Domain Y بسیار اندک هستید ، حتی اگر آنها به نسبت صفحات با محوریت محصول بروید ، این واقعیت که X از این دست بسیار بهتر شناخته شده است. مخاطبان گسترده تر بدان معنی است که احتمالاً تبدیل ها بهتر می شوند. مردم آنها را می شناسند ، به آنها اعتماد دارند ، قبلاً از آنها شنیده اید ، بنابراین نرخ تبدیل شما بالا می رود و دامنه X از Domain Y بهتر عمل می کند. بنابراین برای افراد و موتورهای جستجو ، این محتوا با تمرکز ویروسی در سناریوی مناسب می تواند باشد. سرمایه گذاری فوق العاده و عاقلانه ای برای خدمت به استراتژی سئو خود.

همه درسته ، همه منتظر نظرات خود در زیر هستید. هفته آینده مجدداً شما را برای نسخه دیگری از جمعه Whiteboard می بینیم. مراقب باش.

  • seo optimizer

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی