بهینه سازی سایت برای گوگل و موتورهای جستجو

مقالات مربوط به بهینه سازی سایت برای گوگل و دیگر موتورهای جستجو

مقالات مربوط به بهینه سازی سایت برای گوگل و دیگر موتورهای جستجو

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

طبقه بندی موضوعی

بیایید در اینجا واقعی باشیم: بعضی اوقات ، زندگی عادلانه نیست.

شما همیشه آنچه را که می خواهید و یا به آن نیاز دارید دریافت نمی کنید.

کسانی که لیاقت نعمت های زندگی را ندارند - کلاهبرداران و کلاهبرداری ها - با تاکتیک های غیرقانونی خود دور می شوند .

بمکد اما اتفاق می افتد.

همین موضوع در مورد سئو نیز صدق می کند.

هنرمندان سئو کلاه سیاه می توانند علی رغم بی توجهی کامل به دستورالعمل های کیفیت Google ، راه خود را به صدر رتبه های جستجوی ارگانیک بکشند.

متأسفانه ، بسیاری از آنها راه خود را به نقاط اصلی موتور جستجو می رسانند بدون اینکه سیم را (حتی لااقل هنوز) نگیرند.

یکی از تاکتیک هایی که آنها به کار می برند ساختن بک لینک PBN است .

اینها خبرهای بد هستند.

لینک دهنده های pbn

بک لینک PBN چیست؟

پیوندهای PBN (شبکه وبلاگ خصوصی) پیوندهایی هستند که از شبکه وب سایتها و وبلاگهای متصل ساخته شده اند. این سایت ها معمولاً متعلق به همان شخص است که از همه آنها برای ایجاد لینک به سایت پول خود استفاده می کند. آنها همچنین می توانند برای سود اضافی ، پیوندهای PBN را به دیگر دارندگان سایت بفروشند.

ساختار یک شبکه وبلاگ خصوصی شباهت هایی با یک شرکت نشر مانند Gawker Media LLC دارد که صاحب وبلاگ هایی مانند Deadspin ، Lifehacker و دیگران است.

با این حال ، تفاوت با سایتهای یافت شده در PBN در این است که آنها در درجه اول به جای تهیه محتوای با ارزش برای مخاطبان مورد نظر خود ، برای ایجاد لینک استفاده می شوند .

از آنجا که ایجاد پیوند غیر عادی از این نوع ، نوعی دستکاری در نگاه موتورهای جستجو است ، شبکه وبلاگ برای جلوگیری از شناسایی (از این رو ، شبکه وبلاگ "خصوصی") در دسترس عموم قرار می گیرد. شما همچنین باید برای ارائه هر سایت سایتی از ارائه دهندگان هاست مختلف استفاده کنید تا رد پای دیجیتالی شما شود.

لینک دهنده های pbn
تصویر از پاتریک Coombe .

اگر به نظر می رسد سایه دار است ، به همین دلیل است.

برای ساختن PBN ، باید دامنه های منقضی شده با اختیارات موجود را خریداری کنید. ایجاد پیوندها از یک دامنه جدید و بدون مجوز هیچ گونه حرکتی را در رتبه بندی های جستجوی ارگانیک ایجاد نمی کند - و این تنها هدف این دامنه ها است.

بنابراین ، شما نیاز به خرید دامنه هایی با Domain Authority بالا دارید ، و باید مطمئن شوید که آنها دارای یک لینک لینک تمیز ، عاری از بک لینک های اسپمی و سمی هستند .

هنگامی که دامنه ها را تأیید و خریداری کردید ، می توانید با استفاده از آن یک وبلاگ بسازید و محتویاتی را که معمولاً دوست دارید منتشر کنید. با این حال ، این پست ها به لینک های سایت های پول شما منتقل می شوند تا به امید افزایش رتبه جستجوی خود ، از لینک پیوند عبور کنند.
بک لینک های PBN: آیا آنها ارزش آن را دارند؟ کلمه نهایی

مشکلی که در بک لینک های PBN وجود دارد این است که آنها غیر طبیعی هستند. موتورهای جستجو از تاکتیک های رتبه بندی غیر طبیعی استفاده نمی کنند.

با این حال ، به همان اندازه که بک لینک های PBN ناامید شده اند ، هنوز SEO بسیاری وجود دارد که وقتی نوبت به وب سایت های خود می رسد ، به این نکات مانند نان و کره خود پایبند هستند.

لینک دهنده های pbn

چرا مردم پیوندهای PBN می سازند
شما کنترل کامل در نحوه ویژگی های پیوند ها را دارید

ایجاد بک لینک های PBN مناسب تر از بک لینک های طبیعی است زیرا شما در مورد نحوه و کجا برای ساختن لینک ها صلاحیت کامل دارید.

شما می توانید با استفاده از متون لنگر مورد نظر خود ، مطالب را با لینک به سایت های پول خود منتشر کنید . همچنین می توانید بین سایت ها ارتباط برقرار کنید تا جریان آب پیوند به سایت های پول افزایش یابد.

حتی اگر شما یک PBN ندارید ، می توانید بک لینک از افرادی که ارتباطی با مالک PBN دارند ، خریداری کنید.

تنها محدودیتی که یک PBN ارائه می دهد بستگی به تعداد سایت یا وبلاگ شما در شبکه شما دارد. هرچه تعداد وبلاگ های بیشتر با اختیارات موجود وجود داشته باشد ، فرصت بیشتری در رابطه با کمپین ایجاد لینک خود دارید.
پیوند سریع ردیابی

ساختن پیوندها از PBN با استفاده از تاکتیکهای کلاه ارگانیک و سفید مانند دسترسی به بلاگرها ارتباط مستقیمی ندارد .

با دومی ، شما باید محتوای عالی ایجاد کنید ، افرادی را پیدا کنید که باید با محتوای خود به آنها دسترسی پیدا کنید و ایمیل های پیگیری را برای آنها ارسال کنید تا چند نفر را نام ببرید . بدترین چیز این است که ، از آنجایی که شما هیچ گونه کنترلی در مورد انتشار لینک در مقاله ندارید (یا اگر صاحب پست را به طور کامل منتشر کرد) ، یک فرصت خوب وجود دارد که تلاش شما برای هیچ چیز باشد.

با بک لینک های PBN ، خطر بدست آوردن نتایج صفر از تلاش های ایجاد لینک خود را از بین می برید. شما همیشه می توانید برای داشتن بک لینک های تضمین شده به سایت های خود به PBN وابسته باشید ، بنابراین روند کل ساخت لینک را سرعت می بخشید.
نتایج فوری را در رتبه بندی جستجو مشاهده کنید

به دلیل اقتدار موجود که در عملکرد PBN قرار دارد ، می توانید در مدت زمان کوتاه انتظار افزایش SERP برای کلمه کلیدی خود را داشته باشید .

موتورهای جستجو بک لینک را نوعی توصیه آنلاین می دانند. مهمتر از همه ، این مربوط به حجم بک لینک های شما نیست بلکه کیفیت آن است . از آنجا که PBN ها در ابتدا با توجه به معیارهای مربوطه ، به عنوان یک شبکه "معتبر" از سایتها درک می شوند ، پیوندهای پشتیبان PBN بر موتورهای جستجوگر تأثیر می گذارند تا سایت شما را سریعتر به صفوف خود برساند.
چرا شما نباید پیوندهای PBN بسازید

اگرچه ممکن است تمام دلایل ایجاد بک لینک های PBN بسیار خوب به نظر برسد ، بسیار توصیه می شود که از شبکه های وبلاگ خصوصی بک لینک استفاده نکنید .

در واقع ، شما باید در کل از این تاکتیک دوری کنید. به روزرسانی Google 2017 در دسامبر 2017 ، دقیقاً علیه پیوندهای غیر طبیعی مانند پیوندهای PBN انجام می شود.

بک لینک های PBN بوسیله مرگ برای وب سایت شما هستند.

لینک دهنده های pbn


اگر Google شما را از ایجاد پیوند PBN بدست آورد ، سایت شما می تواند از ترافیک ارگانیک خداحافظی کند. Google سایت شما را مجازات خواهد کرد و به احتمال زیاد ممانعت از نمایش آن در نتایج جستجو است.

سایت هایی که گوگل به دلیل پیوندهای غیرطبیعی جریمه می شود ، کاملاً تبلیغ نشده است ، با این حال ، این پست میزگرد سئو سایتی را روشن می کند که رتبه بندی پس از ساخت بک لینک های PBN ، از صد نفر برتر کاهش یافته است.

هنگامی که برای وب سایت سوختگی و رایت استفاده می شود ، افراد از بک لینک های PBN استفاده می کنند. از آنجایی که خطر ابتلا به سایت شما برای بک لینک های PBN همیشه وجود دارد ، برخی از افراد از این هدف در کوتاه مدت پول سریع استفاده می کنند.

هدف از گرفتن بک لینک از PBN تحقق پتانسیل سایت برای تولید هرچه بیشتر درآمد است. آنها می دانند موتورهای جستجو سایت های خود را به طریقی جریمه می کنند. این موضوع فقط به حداکثر رساندن سود شماست قبل از اینکه Google چکش را پایین بیاورد.

اگر مایل به ایجاد وب سایت خود برای ایجاد پول نقد فوری نباشید ، وب سایتهای PBN در طولانی مدت معنی ندارند. بهتر است راه کلاه سفید را ببندید .
چگونه می توانیم بدانید که آیا از قبل پیوندهای PBN دارید

اگر می خواهید متوجه شوید که آیا پیوندهای PBN را از قبل به سایت خود نشان می دهید یا می خواهید پروفایل پیوند خود را از بک لینک های PBN ضدعفونی کنید ، می توانید از Monitor Backlinks استفاده کنید تا به راحتی پیوندهایی را از وبلاگ هایی که بخشی از PBN هستند پیدا کنید.

فقط کافی است به برگه پیوندهای خود بروید تا همه لینکهای سایت خود را مشاهده کنید.

لینک دهنده های pbn


سپس ، می خواهید بک لینک های بالقوه بدی را برای بررسی دقیقتر فیلتر کنید .

نکته ای که در مورد سایت های PBN وجود دارد این است که آنها در معیارهای خاص SEO دارای امتیازات خوبی هستند. بنابراین ، از دیدن Domain Authority و صفحه صحیح برای این سایت ها ، تعجب نکنید.

در عوض ، روی معیارهای دیگری مانند Scam Scam Moz و Majestic's Flow Metrics تمرکز کنید . این نمرات در درجه اول نشان دهنده کیفیت بک لینک های سایت است. اگر می خواهید از بک لینک های خود بیشترین بهره را ببرید ، به سایتهایی با امتیازات Spam بالا و معیارهای جریان پایین احتیاط کنید.

در این مثال ، پیوند موجود در جعبه قرمز به دلیل بالایی که در Spam Score و جریان پایین دارد ، از یک سایت PBN بالقوه است.

لینک دهنده های pbn


برای تصمیم گیری آگاهانه ، باید سایت را بر اساس شایستگی های خود بررسی کنید. نشانه هایی از اینکه سایت ممکن است بخشی از PBN باشد شامل محتوای نازک یا کم کیفیت یا تعداد زیادی پیوند شکسته است.

اگر برای خودتان مانیتور Backlinks ندارید ، می توانید برای یک روز آزمایشی 30 روزه در اینجا ثبت نام کنید تا پیوندهای بالقوه PBN به سایت خود بیابید. از این فرصت استفاده کنید تا نمایه پیوند خود را از سایت های اسپم خلاص کنید و شانس خود را برای گرفتن رتبه های بالاتر SERP بهتر کنید.
پیوندهای پشتیبان PBN: آخرین کلمه

گرفتن بک لینک از PBN یک موضوع بسیار تفرقه آور است.

افرادی وجود خواهند داشت که از PBN برای ساختن پیوندها استفاده می کنند.

با این حال ، و همانطور که قبلاً نیز گفته شد ، در تلاش برای افزایش رتبه سایت خود ، خطرات زیادی در استفاده از لینک های PBN وجود دارد .

درعوض ، برای رشد سایت خود از تاکتیک های ایجاد شده در ساخت سئو کلاه سفید پایدار استفاده کنید.

در حالی که این تاکتیک ها وقت گیرتر هستند و کنار کشیدن آنها دشوار است ، آنها نتایج طولانی مدت را برای شما فراهم می کنند که سایت شما را در صدر SERP ها قرار می دهد و آن را در آنجا نگه می دارد.


پست های مرتبط

    آموزش بک لینک: دوره کامل و رایگان ما در زمینه بک لینک و ایجاد لینک برای SEO "اگر آنرا بسازید ، آنها خواهند آمد." این بیانیه ممکن است در فیلم 1989 کوین کاستنر کار کرده باشد اما مطمئناً در دنیای رقابتی بازاریابی آنلاین نیست. شما باید بیشتر تحریک شوید. شما باید یک مبارز سئو شوید. یک رزمنده یک قهرمان محتوای ذهن آور شروع بسیار خوبی است ، اما ...

    6 تاکتیک تحت کنترل در بک لینک های حقوقی معتبر (با راهنما و مطالعات موردی) رسمی است - موسسه حقوقی شما یا بصورت آنلاین و یا در تجارت است. دیگر هیچ چیز وسط وجود ندارد. 70٪ از موسسات حقوقی موارد جدیدی را از وب سایتهای خود دریافت می کنند. بنابراین ، شما نیاز به بک لینک حقوقی معتبر دارید تا بتوانید رشد وب سایت خود را هدایت کرده و تجارت خود را جلوی با ارزش ترین مشتری های خود نگه دارید. یا به خانه برو….

نوشته شده توسط
کریستوفر بنیتز

کریستوفر جان بنیتز یک نویسنده مستقل برای استخدام است که محتوای وب عملی و مفید را برای مشاغل کوچک و نوپا ارائه می دهد. او در اوقات فراغت ، شرعاً کشتی حرفه ای را تماشا می کند و در گوش دادن به فلزات 80s سرعت آرامش پیدا می کند.

  • seo optimizer

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی